Blogger Templates

Thursday, June 14, 2012

generasi seterusnya...~


bISMILLAllAH...
Kisah seterusnya fasal hasil kraf saya...

saya semakin mula belajar memperbanyakkan karekter 

serta menghalusi seni jahitan saya. ^_^



kucing hitam ini di buat di dalam kereta. 

waktu itu hendak melawat adik2 di asrama..^_^

dan wonderful round ini pula saja2 dibuat 

sebagai latihan mata dalam melakukan kombinasi warna..=p





Patrik si bintang ikan..hot stuff..!





biskut chips , gebu...rasa seperti hendak memakannya...

& Monster cute (cute ke?? haha. si juling..=p)




scary monster

telor masin goreng kot...heheh




papa ku pulang dari kota..

papa ku belikan kereta...lalala...^_^

ha! suruh lah papa korang belikan korang kereta ni..wink2..**)




idea utk cipta spider web tu di ilhamkan masa sedang drive,

on the way balik dari kerja..

nampak kat baju seorang penunggang motosikal..

(actually pic kat baju tu mmg x  sma langsung.

just ada kerawang2 apa ntah, akhirnya terciptalah ini)


Epal tu pulak, idea dan design dari emak saya

yang sentiasa menyokong saya dalam bidang kraf felt ni..

(emak saya seorang yang kreatif tau..

mungkin darah seni ini diambil sikit dari emak barangkali...=p )




ok lah..nanti ada masa sambung lagi..

minggu ni saya sangat sibuk di tempat kerja...

ada stock count..huhu...

No comments:

Post a Comment